Free Skyggernes bog (Dæmonherskerens arving #1) Download Books Online

Be Specific About Books During Skyggernes bog (Dæmonherskerens arving #1)

Original Title: Skyggernes bog
ISBN: 8758817808 (ISBN13: 9788758817804)
Edition Language: Danish
Series: Dæmonherskerens arving #1
Free Skyggernes bog (Dæmonherskerens arving #1) Download Books Online
Skyggernes bog (Dæmonherskerens arving #1) Hardcover | Pages: 288 pages
Rating: 3.22 | 183 Users | 32 Reviews

Mention Epithetical Books Skyggernes bog (Dæmonherskerens arving #1)

Title:Skyggernes bog (Dæmonherskerens arving #1)
Author:Haidi Wigger Klaris
Book Format:Hardcover
Book Edition:Deluxe Edition
Pages:Pages: 288 pages
Published:March 7th 2015 by Tellerup
Categories:Fantasy. European Literature. Danish. Young Adult. Science Fiction Fantasy

Interpretation Conducive To Books Skyggernes bog (Dæmonherskerens arving #1)

17-årige Ally flytter ind på kostskolen Larchwood.
I nærheden af skolen ligger en gammel, faldefærdig kirke,
hvor hun ved et tilfælde opdager en hemmelig indgang i væggen, som fører ned til et rum under kirken.
Ifølge overleveringerne blev det brugt til
praktisering af sort magi tilbage i 1800-tallet.

Larchwoods afdøde frue, Catherine Larchin, opsøger Ally
og insisterer på at hun skal finde en gammel heksebog,
som efter sigende giver uanet magt.

Men en hemmelig kreds på skolen leder også efter bogen,
og Ally har svært ved at gennemskue hvem der har gode
intentioner … og hvem der har onde.

Skyggernes Bog er første bind i serien Dæmonherskerens arving
- en serie om paranormale kræfter, kærlighed og svære valg.

Rating Epithetical Books Skyggernes bog (Dæmonherskerens arving #1)
Ratings: 3.22 From 183 Users | 32 Reviews

Write-Up Epithetical Books Skyggernes bog (Dæmonherskerens arving #1)
Jeg lyttede til denne bog som lydbog og var meget glad for oplæseren, der læste højt med samme hastighed som jeg selv (ca.) læser i - så det var super lækkert. Plottet var ret fedt, havde meget potientiale... Dog synes jeg historien mindede meget om Hex Hall... Kærligheden i denne bog forvirrede mig en del. Meget instant love og så et trekants drama... ikke helt hvad jeg havde håbet på. Der var mange karaktere der blev introduceret på samme tid og da ingen af dem havde noget iøjenfalende ved

Elsker ❤❤❤❤

Also posted on Eva Lucias blog Læs interview med Haidi Wigger Klaris herMit første bekendtskab med forfatteren Haidi Wigger Klaris var til Bookeater Convention i 2015, hvor jeg hørte oplægget om hendes fantasy-paranormal-triologi Dæmonherskerens arving. Efterfølgende fik jeg en snak med hende og hun var åben, imødekommende og venlig, og brugte tid til at svare på spørgsmål om litteratur. På dette tidspunkt havde jeg ikke læst serien, men besluttede mig straks at gå hjem for at læse serien.



Jeg kunne rigtig godt lide plottet, men starten var forvirrende og personer blev ikke præsenteret så godt. Dog elskede jeg kærligheden, selvom denne også var ret forvirrende. Jeg kunne rigtig godt lide plottet og jeg kunne derfor heller ikke lægge bogen fra mig.

Rating 3,5 stjerneOkay, ja... altså... øh... jeg var da lidt bekymret, her på de sidst sider om hvordan bogen ville slutte... og jeg er ret sikker på at jeg mangler flere kapitler...Virkelig god bog, nem at læse og meget spændende. Et fantastisk flot cover!

Loved it

0 Comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.