Books Download Vampirul de pe Strada Sforii Online Free

Details Of Books Vampirul de pe Strada Sforii

Title:Vampirul de pe Strada Sforii
Author:Sergiu Someşan
Book Format:Paperback
Book Edition:First Edition
Pages:Pages: 213 pages
Published:2015 by Datagroup
Categories:European Literature. Romanian Literature. Mystery. Detective
Books Download Vampirul de pe Strada Sforii  Online Free
Vampirul de pe Strada Sforii Paperback | Pages: 213 pages
Rating: 3.9 | 58 Users | 15 Reviews

Rendition During Books Vampirul de pe Strada Sforii

O serie de crime bizare zguduie din temelii liniștea Brașovului. Una după alta, trei tinere fete sunt ucise în centrul orașului, pe Strada Sforii, cea mai îngustă stradelă din estul Europei. Toate au fost omorâte în același fel: mușcate de gât și abandonate pe stradă. Cât erau în viață, pe cele trei fete le lega un singur punct comun: toate fuseseră virgine. Să fie vorba de un vampir? Sau este mâna unui ucigaș cu sânge rece care se ascunde sub masca unui vampir pentru a încurca urmele ce duc spre el? Criminaliștii din Brașov, ajutați de un ciudat trio de detectivi veniți din București, vor încerca din răsputeri să dea de capătul acestor întâmplări misterioase. Dacă vor izbuti sau nu, veți afla citind una din cele mai complexe narațiuni polițiste scrise la noi în ultimele decenii!

Specify Books In Favor Of Vampirul de pe Strada Sforii

Original Title: Vampirul de pe Strada Sforii ISBN13 9786069367568
Edition Language: Romanian


Rating Of Books Vampirul de pe Strada Sforii
Ratings: 3.9 From 58 Users | 15 Reviews

Comment On Of Books Vampirul de pe Strada Sforii
http://vanillamoonbooks.blogspot.ro/2...După ani de zile în care am evadat exclusiv în cărţi scrise de autori din afara ţării, am început anul acesta să mă îndrăgostesc din ce în ce mai tare de scriitorii români. Pentru asta, mă văd nevoită să îi mulţumesc domnului Sergiu Someşan, catalizatorul acestui eveniment. La trei ani după recenzarea cărţii Apocalipsa după Ceauşescu, am reluat colaborarea cu dânsul cum nu se poate mai frumos: un pachet cu toate cărţile publicate de dânsul până acum,



Rating: 5/5Recent am primit de la autorul Sergiu Someșan un pachet minunat în care se găseau mai multe cărți scrise de acesta. Vampirul de pe Strada Sforii este prima pe care mi-am dorit să o citesc și mă bucur foarte mult că am avut șansa să o lecturez.Cartea este una polițistă și are în centru descoperirea unor crime care se petrec pe Strada Sforii și au în centru aceleași victime: tinerele virgine.Stilul domnului Someșan mi-a plăcut foarte mult și am fost chiar surprinsă de faptul că o carte

Un criminal care se crede vampir (sau poate chiar este?), trei victime virgine, cea mai celebră stradă din Brașov, un trio detectivistic ce rezolvă cazurile prin metode neconvenționale, ceva umor, sânge scurs printre pietrele ce alcătuiesc pavajul Străzii Sforii și un romancier ce știe să aștearnă cuvintele unele după altele cu mare dibăcie. Ce i-ar mai lipsi acestei povești de succes? Un final apoteotic, care însă n-a mai venit. Recenzia, aici: http://wp.me/pz4D9-2ks.

Acum câteva luni am primit un colet plin de cărți de la autorul Sergiu Someșan (Mulțumesc frumos! :D) și printre acestea am găsit și Vampirul de pe Strada Sforii, cea mai recentă publicație a dumnealui. A fost necesar pentru mine să încep cu aceasta, deoarece m-a intrigat subiectul abordat, iar coperta a constituit un imbold important. Nu vi se pare minunată?Cartea se încadrează în genul polițist și are la bază niște crime ciudate ce se petrec în Brașov, pe celebra Stradă a Sforii. Aceste crime

Sergiu Someșan face o narațiune simplă și fără pretenții, cu o fascinație deosebită pentru detalii prin care dorește să creeze atmosferă. Rezultatul e un roman polițist numai bun de scenariu Tv, alert, cu acțiune, personaje și tot ce îți dorești.

una dintre cele mai complexe narațiuni polițiste scrise la noi în ultimele decenii???Atenție, spoilere!Apăi, cu tot respectul pentru Sergiu Someșan, care este un personaj simpatic, cartea asta nu prea îi face cinste. E total anapoda și lipsită de esență, cu o anchetă puerilă, personaje de carton, intrigă ioc, punct culminant ioc, etc.Sunt super dezamăgită că nu a fost cum mă așteptam. Am vrut să o citesc de foarte multă vreme, și acum parcă încep să înțeleg de ce instinctul îmi spunea să o amân.

0 Comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.